mamido Vzdělávací sada Malý archeolog Vykopávky Drahokamy Planeta Venuše
Krátky popis Neodolatelný produkt mamido Vzdělávací sada Malý archeolog Vykopávky Drahokamy Planeta Venuše od výrobce mamido u nás najdete po slevě od 159 Kč.
Vzdělávací sada Venuše je fascinující sada, která vás zavede na kosmickou cestu k odhalení tajemství planety Venuše. Tato sada nenabízí pouze zábavu, ale také vzdělání a dobrodružství. V balení naleznete 2 nástroje na vykopávání a hledání pokladů skrytých v kámenině, spolu se štětcem pro precizní čištění prachu. Vaše objevy ukryté uvnitř koule ve tvaru planety Venuše zahrnují různé drahé kameny a poklady, které odhalíte během vykopávek. Ideální sada pro milovníky vědy, archeologie a vesmíru. Děti i dospělí mohou společně objevovat tajemství vesmírného světa a odhalovat jeho poklady. Tato sada je skvělou příležitostí k rozvoji pozorovacích schopností, trpělivosti a představivosti. Objevte fascinující svět vesmírné archeologie s naší archeologickou sadou Venuše a pusťte se do zkoumání vesmírných tajemství. Podívejte se na naši nabídku hned teď a vydejte se na vaši vesmírnou výpravu! Rozměry balení: 13,5 cm x 10 cm x 10 cm Sada má certifikaci CE a je v souladu s normou EN71. Určena pro děti od 3 let.