mamido Vzdělávací sada Malý archeolog - vykopávky drahokamy planeta Uran
Krátky popis Neodolatelný produkt mamido Vzdělávací sada Malý archeolog - vykopávky drahokamy planeta Uran od výrobce mamido u nás najdete levně od 159 Kč.
Výuková sada Malý Archeolog - Hledání Pokladů Planeta Uran Tato fascinující sada Vás vezme na kosmickou cestu k objevování tajemství planety Uran. Není to jen hračka, ale také zábavná výuka a dobrodružství. V balení naleznete 2 nástroje na vykopávání a hledání pokladů ukrytých v kamenině, stejně jako štětec pro precizní setření prachu. Vnitřek stylizované koule připomínající planetu Uran skrývá různé drahokamy a poklady, které odhalíte během vykopávek. Tato sada je ideální pro milovníky vědy, archeologie a vesmíru. Děti i dospělí mohou společně prozkoumávat tajemství kosmického světa a objevovat jeho poklady. Přináší skvělou příležitost k rozvoji badatelského ducha, trpělivosti a představivosti. Prozkoumejte fasetující svět kosmické archeologie s naší Archeologickou Sadou Planeta Uran a pusťte se do odhalování vesmírných tajemství. Zkuste naši nabídku ještě dnes a vydejte se na svou vlastní kosmickou výpravu! Rozměry balení: 13,5 cm x 10 cm x 10 cm Sada drží certifikaci CE a odpovídá normě EN71. Určeno pro děti starší 3 let.