mamido Vzdělávací sada Malý archeolog - vykopávky, drahokamy, planeta Saturn
Krátky popis Neodolatelný produkt mamido Vzdělávací sada Malý archeolog - vykopávky, drahokamy, planeta Saturn od výrobce mamido u nás najdete výhodně od 159 Kč.
Vzdělávací sada Vykopávky Planeta Saturn Představujeme naši fascinující sadu, která vás vezme na kosmickou cestu, kde odhalíte tajemství planety Saturn. Nejde jen o hračku, ale také o vzdělání a dobrodružství. V sadě naleznete 2 nástroje na vykopávání a hledání pokladů ukrytých v kamenech, stejně jako štětec pro precizní kartáčování prachu. Vaše objevy uvnitř koule stylizované jako planeta Saturn zahrnují různé drahokamy a poklady, jež během vykopávek odkryjete. Je to ideální sada pro milovníky vědy, archeologie a vesmíru. Děti i dospělí mohou společně objevovat tajemství kosmického světa a nalézat jeho poklady. Je to také skvělá příležitost k rozvoji výzkumných schopností, trpělivosti a fantazie. Objevte fascinující svět kosmické archeologie s naší Archeologickou sadou Planeta Saturn a pusťte se do odhalování vesmírných tajemství. Mrkněte na naši nabídku ještě dnes a zahajte svou kosmickou expedici! Rozměry balení: 13,5 cm x 10 cm x 10 cm Má certifikát CE a je též v souladu s normou EN71. Určeno pro děti starší 3 let.