mamido Vzdělávací sada Malý archeolog - Vykopávky Drahokamy Planeta Merkur
Krátky popis Neodolatelný produkt mamido Vzdělávací sada Malý archeolog - Vykopávky Drahokamy Planeta Merkur od výrobce mamido u nás najdete ve slevě od 159 Kč.
Vzdělávací sada Vykopávky Planeta Merkur je fascinující sada, která vás zavede na nezapomenutelnou kosmickou cestu k objevům tajemství planety Merkur. Tato sada nenabízí pouze zábavu, ale také výchovné aspekty a dobrodružství. V sadě naleznete 2 vykopávací nástroje a štětec pro pečlivé odkrytí pokladů ukrytých v kamenné kouli, která je stylizovaná jako planeta Merkur. Vaše objevy zahrnují různé druhy drahokamů a pokladů, které můžete najít při vykopávkách. Ideální sada pro milovníky vědy, archeologie a vesmíru. Děti i dospělí mohou společně objevovat tajemství kosmického světa a učit se novým věcem. Zároveň poskytuje skvělou příležitost rozvíjet výzkumné dovednosti, trpělivost a fantazii. Ponořte se do fascinujícího světa vesmírné archeologie s naší Sadou Archeologie Planeta Merkur a objevte tajemství vesmíru. Podívejte se na naši nabídku ještě dnes a vydejte se na kosmickou výpravu! Rozměry balení: 13,5 cm x 10 cm x 10 cm Sada má certifikát CE a odpovídá normě EN71. Určena pro děti od 3 let.